HTML

Sevi egypercesei

Úgy kell élni az életet, hogy ne csak megtörténjenek a dolgok velünk, hanem meg is lássuk, hogy mi történik. Néha lassan kell menni, és mindent megnézni... Ennyi.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Városi hajnal

2011.05.21. 06:35 sevi61

24 évesen költöztem vidékre. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy az én döntésem volt, de akkor is hazudnék, ha azt mondanám, hogy egészen rossz döntés volt. A gyerekek szempontjából talán jó.
Nem rágódtam ezen, 26 év telt el azóta. Amikor kimondtam, hogy elmegyek, nyilvánvaló volt, hogy visszaköltözöm Budapestre. Itthon vagyok, egy albérletben. Ha eladtuk a házat, talán megveszem ezt a lakást. Meglátom, semmi sem köt, nem tervezek előre.
Egyetlen percig sem zavart a zaj... A csend az, ami zavarna. Nem akarok többé csendre ébredni. A madarak csivitelése tökéletesen hallatszik a város zajában is. Csak meg kell hallani.

Szólj hozzá!

Címkék: élet irodalom

A bejegyzés trackback címe:

https://prospects.blog.hu/api/trackback/id/tr1002920690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása